“A.D.” exhibit at the Brooklyn Public Library

December 8th, 2008 by Josh Neufeld  

Work from A.D. is on exhibit at the Brooklyn Public Library’s Central Branch from November 4, 2008, to January 10, 2009.

The show features original pages, oversized giclée prints, and an example of the creative process from script to final art. The A.D. exhibit is in the Second Floor Balcony Cases. Details:

Brooklyn Public Library — Central Library
Grand Army Plaza, Brooklyn, NY
Hours: Mon, 9am-6pm; Tue-Thu, 9am-9pm; Fri, 9am-6pm; Sat, 10am-6pm; Sun, 1pm-6pm

If you can’t make it to the show, here are some shots of the exhibit:





One Response

  1. almethalyapooles

    تعتبر تسربات المياه مشكلة شائعة ومزعجة تواجه العديد من المنازل والمباني. تحدث تسربات المياه عندما يتسرب الماء من مصادره المعتادة ويتسرب إلى مناطق غير مرغوب فيها في المنزل. يمكن أن تنشأ التسربات من مصادر مختلفة مثل الأنابيب المكسورة أو التالفة، والختمات الضعيفة، والتهريب من صمامات الحنفيات وأجهزة الصرف.تسربات المياه يمكن أن تتسبب في تلف الهياكل والمباني والأثاث، وتسبب مشاكل صحية مثل نمو العفن والرطوبة الزائدة. قد يؤدي التسرب المستمر إلى تدهور جودة الهواء في المنزل وظهور روائح كريهة. بالإضافة إلى ذلك، قد يؤدي التسرب المستمر إلى زيادة في فواتير المياه والطاقة.للتعامل مع تسربات المياه، يجب تحديد مصدر التسرب وإصلاحه بشكل فوري. يمكن استدعاء فنيين متخصصين لتقييم وإصلاح التسربات بشكل دقيق وفعال. قد تتطلب بعض التسربات إجراءات إصلاح كبيرة مثل استبدال الأنابيب أو إعادة ختم الأسطح المتضررة.بشكل عام، من المهم الكشف عن تسربات المياه في وقت مبكر واتخاذ التدابير اللازمة للحد من التلف والمشاكل المحتملة. الصيانة الدورية والاهتمام بنظام الأنابيب والتشكيلات المائية في المنزل يمكن أن تساعد في منع حدوث تسربات المياه والحفاظ على سلامة المبنى وراحة السكان.

    الكشف عن تسريب المياه

Leave a Reply

The name you want displayed with your comment.

Emails are not published with comments (i.e., everyone won't see it).

Your Website. This is optional.


 
SMITH Magazine

SMITH Magazine is a home for storytelling.
We believe everyone has a story, and everyone
should have a place to tell it.
We're the creators and home of the
Six-Word Memoir® project.