Howl Festival 2008 Comics Panel

September 8th, 2008 by Josh Neufeld  

On Wednesday, Sept. 10, in conjunction with the 2008 Howl Festival, I will be taking part in “Inside Out: Self and Society in Comic Art.” Moderated by the inimitable Calvin Reid, the panel includes David A. Berona (author of Wordless Books); DC/Vertigo editor Pornsak Pichetshote; and artists Jill Tamaki, James Romberger, and yours truly. We’ll be discussing trends in autobiography, journalism, and social critique in graphic novels. Of course I’ll be mostly talking about A.D.

Details:
“Inside Out: Self and Society in Comic Art”
St. Marks Church, 131 E. 10th Street, NYC
Wed., Sept. 10, 7:15 pm
FREE!

2 Responses

  1. flagle

    The National Park Service reports that the following 15 parks had the fewest visitation in the year 2021. If you want to see some beautiful national parks without having to fight your way through a swarm of tourists, consider visiting one of these less frequented destinations.

  2. khaber

    أفتتاح أقفال أبواب الكويت هو خدمة تقدمها مجموعة من الخبراء المتخصصين في مجال الأمن والقفل. تعتبر هذه الخدمة مهمة في العديد من الحالات مثل فقدان المفتاح، أو تعطل القفل، أو الحاجة إلى الوصول السريع إلى الممتلكات في حالات الطوارئ.يقوم فتح أقفال أبواب الكويت بتوفير فرق متخصصة تستخدم أدوات وتقنيات حديثة لفتح الأقفال بدقة وفعالية دون التسبب في أي أضرار للباب أو القفل. تعتمد العملية على مهارة فنيي الأقفال ومعرفتهم العميقة بأنواع الأقفال المختلفة وطرق فتحها.يتم تقديم خدمة فتح الأقفال في الكويت على مدار الساعة، بما في ذلك الأيام العطلات، لضمان توفير المساعدة في أي وقت تحتاجه. يتم التعامل مع طلبات العملاء بسرعة واحترافية، ويتم تقديم الخدمة بسرية تامة واحترام للخصوصية.مهمة فتح أقفال الأبواب تعتبر قانونية وشرعية في حالات الحصول على إذن من صاحب العقار أو بالحالات التي تستدعيها طوارئ الأمن أو السلامة. يجب أن يتم استخدام هذه الخدمة بشكل مسؤول وفقًا للقوانين والأنظمة المعمول بها في الكويت.مهمة فتح أقفال أبواب الكويت توفر حلاً سريعًا وفعالًا لمشاكل القفل والوصول، وتساهم في توفير السلامة والأمان للأفراد والممتلكات. يجب الاتصال بخدمة موثوقة ومتخصصة لضمان الحصول على خدمة عالية الجودة والموثوقية.

    فتح اقفال منازل

Leave a Reply

The name you want displayed with your comment.

Emails are not published with comments (i.e., everyone won't see it).

Your Website. This is optional.


 
SMITH Magazine

SMITH Magazine is a home for storytelling.
We believe everyone has a story, and everyone
should have a place to tell it.
We're the creators and home of the
Six-Word Memoir® project.